tiistai 1. joulukuuta 2015

Luukku 1: 15 faktaa minusta!


Joulukalenterin ensimmäinen luukku on nyt auki ja sieltä aukeaa 15 faktaa minusta!

1. Olen ratsastanut noin 8-9 vuotta
2. Lempivärini on musta
3. Olen arkisin suurimmaksi osaksi kotona
4. Kuvaan Nikonin D5300 kameralla
5. Minulla on synttärit 26.8
6. Olen enemmän kouluratsastaja kuin esteratsastaja
7. Soitan paljon pianoa kotona
8. Meillä on kaksi koiraa, Miki ja Tuisku
9. Luen aina kokeisiin juuri edellisenä iltana
10. Käytän kaikki rahani aina ruokaan ja kaikkeen turhaan
11. Asun metsän keskellä
12. Minulla on oma huone, mutta pidän pöytäkonettani vierashuoneessa
13. Olen syönyt joka joulu joulukalenterini etukäteen
14. En tehnyt viimevuonna kertaakaan läksyjä kotona vaan kaikki aina 5min ennen tunnin alkua
15. Syön ehkä kerran päivässä kunnolla ja muuten napsin jotain pientä aina jääkaapista


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti