lauantai 5. joulukuuta 2015

Luukku 5: Elämäni aakkoset!




Hyvää joulukuun 5 päivää! Tänään kalenterista aukee elämäni aakkoset!


A- Aurinko 

 Jokapäiväinen piristys kaikkeen, varsinkin näinä synkkinä ja sateisina talvipäivinä

B- Banaani

No mitäpä banaaniin voi sanoa? Hyvää ja terveellistä

C- Caesar salaatti

Mun lempiruoka Caesar salaatti ♥

D- Domino

Yks mun lempikekseistä!

E- Esteet

Kivaa mielenvirkistystä kouluratsastuksen ohella.

F- Ei mitään erikoista

G- Ei mitään erikoista

H- Hevoset

Mun yksi lempieläimistä!

I- Isoveli

Mulle tosi tärkee ihminen! Varsinkin kun meillä on niin hyvät välit keskenämme!

J- Joulu

Rakastan joulua! Mun yks lempivuodenajoista. Varsinkin jouluateria ♥

K- Kouluratsastus

Mun pääratsastuslaji. Hyppääminen on ihan kivaa, mutta tuuppailu on enemmän se mun juttu.


L- Lomat

Mikään ei oo parempaa ku se, että saa nukkua pitkään!

M- Maastoilu

Tykkään maastoilla tosi paljon. Varsinkin jos on joku kaveri mukana, tai muuten vaan huono päivä, on kiva käydä purkamassa ajatuksia maastossa heppakaverin kanssa!

N- Ninjat

No tässä ilmoittautuu yksi niistä..

O- Onnistuminen

Mikään ei ole parempaa, kuin se, että onnistuu jossain mitä on yrittänyt tosi kovasti

P- Piano

Soitan pianoa melkeimpä päivittäin

Q- Ei mitään erikoista


R- Ratsastus

Rakastan ratsastamista, vaikkakin pari kertaa lopettaminen on käynyt mielessä.

S- Syyskuu

Ihana aika vuodesta kun kaikki on niin oranssia,ruskeaa ja keltaista! 

T- Talvi

Mikään ei ole hauskempaa kun heppojen kanssa touhuuminen lumessa!

U- Ulkoilu

Tykkään ulkoilusta ja ulkona touhuamisesta varsinkin ystävien kanssa hyvällä säällä!

V- Varsat

Ihania pikku vekkuleita joiden kasvua on hauska seurata

W- Whatsapp

Appi jota käytän suunnilleen 24/7 :DD

X- Xylitol

Syön koulussa kokoajan purkkaa! 

Y- Ystävät

Mulle tosi suuri osa mun elämää ♥

Z- Ei mitään erikoista

Å- Ei mitään erikoista

Ä- Äiti

Rakas ihminen mulle ♥ 

Ö- Örkit

Nii minkähänlaiset örkit?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti